بهترین دندانپزشک زیبایی

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در جستجوی بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران باشید. در واقع در دنیای امروزی به دلیل تأثیر مثبت زیبایی دندان در ارتباطات اجتماعی، اکثر افراد به دنبال اصلاح و ایجاد زیبایی در لبخند خود هستند. دندانپزشکی زیبایی نتایج عالی و زیبایی دندان را از طریق استفاده از روش های درمانی مختلف ممکن می کند.  بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران برای به دست آوردن لبخندی که بیمار می خواهد، از روش هایی مانند لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بریج دندان، بلیچینگ یا حتی ایمپلنت استفاده می‌کنند تا لبخند زیباتری برای بیمار به ارمغان آورند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی های بهترین دندانپزشک زیبایی مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

تفاوت بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

گاهی ممکن است افراد فکر کنند که بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی فرق چندانی با هم ندارند و هر دو کار را یک دندانپزشک می تواند انجام دهد. در واقع بهترین دندانپزشک زیبایی در گرایش ترمیمی نیز متخصص خوبی است و می تواند با تکنیک های خاص ترمیم و زیبایی دندان را انجام دهد.

در واقع دندانپزشک ترمیمی به دنبال ترمیم آسیب‌ها، پوسیدگی دندان، جرمگیری و اطمینان از عملکرد کامل آن‌ها است. اما متخصصان دندانپزشکی زیبایی یک قدم فراتر می‌روند و به دنبال فرصتی برای دستیابی به نتایجی هستند که از نظر زیبایی‌شناختی نیز مورد قبول باشد و هماهنگی خوبی با دندان‌ها و چهره بیمار داشته باشد.

دندانپزشک زیبایی تهران

تیم متخصص دندانپزشک زیبایی دندان دکتر مریم جوادی در تهران تلاش می‌کنند تا دقیقاً به مراجعین خود توضیح دهند که این کلینیک تمامی کارهای دندانپزشکی زیبایی را با جدیدترین متد، بهترین متریال و مدرن ترین تجهیزات انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید:

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
در ارسال فرم مشکلی پیش آمده است! مجددا تلاش کنید.

دکتر مریم جوادی، دندانپزشک زیبایی

دکتر مریم جوادی با تاسیس کلینیک دندانپزشکی خود به بیماران کمک می کنند تا با بهترین متریال، جدیدترین تجهیزات و تکنیک ها کارهای دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی خود را انجام دهند. کارهای دندانپزشکی زیبایی این کلینیک به سرپرستی خود دکتر مریم جوادی انجام می شوند. در کنار کارهای زیبایی، خدماتی مانند ترمیم پوسیدگی، ارتودنسی، ایمپلنت، پروتز و دندانپزشکی اطفال نیز به مراجعین ارائه می شوند. برای گرفتن نوبت مشاوره از کلینیک دکتر مریم جوادی می توانید اطلاعات تماس خود را در کادر زیر پر کنید تا در اسرع وقت بال شما تماس بگیرید:

فلسفه و دیدگاه دکتر مریم جوادی زیبایی و ترمیم کامل دندان در تمامی لاین های دندانپزشکی است. ایشان با تاسیس کلینیک دندانپزشکی خود که در آن بالاترین استانداردهای دندانپزشکی مدرن به بیماران ارائه می شود، در نظر دارند تا مراجعین کارهای دندانپزشکی زیبایی خود را طبق استانداردهای بالای جهانی انجام دهند.

بهترین دندانپزشک زیبایی تهران

هدف جمعی پزشکان کلینیک ایشان این است که همیشه بتوانند دندانپزشکی بدون درد را در محیطی راحت، گرم و دوستانه ارائه دهند و با ایجاد ارتباط خوب با بیماران خود روابط درست و اعتماد ایجاد کنند.

بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی

دکتر دندانپزشک زیبایی کارهای ترمیمی و زیبایی دندان را انجام می دهد. این فرد تجربه زیادی در درمان های دندانپزشکی زیبایی دارد و از تجهیزات پیشرفته ای که در دندانپزشکی عمومی در دسترس نیستند برای کارهای زیبایی دندان استفاده می کند. از مشخصاتی که باید هنگام انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران یا شهر خود به آن ها توجه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحصیلات آکادمیک و تخصص
  • مهارت و تجربه
  • اخلاق حرفه ای و صداقت
  • متریال مصرفی در دندانپزشکی
  • بهداشت کلینیک
  • هزینه های معقول

مزایای مراجعه به بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

اگر در تهران یا هر شهر دیگری باشید برای انجام کارهای زیبایی دندان ترجیح می‌دهید به بهترین دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید. دندانپزشکی زیبایی می تواند کلید بالا بردند اعتماد به نفس در لبخند و عزت نفس بیمار باشد. دندانپزشکی زیبایی مدرن و تکنیک های زیبایی دندان، کم تهاجمی تر از آن چیزی است که بیماران تصور می‌کنند.

هنگامی که برای اولین بار به کلینیک دندانپزشکی دکتر مریم جوادی مراجعه می کنید، ایشان به نیازها و درخواست شما گوش می دهند و بهترین گزینه های درمان را به شما معرفی می کنند تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید. هدف کلی همیشه رسیدن به نتیجه ای است که تا حد امکان طبیعی باشد.

کاندیداهای مراجعه به دندانپزشک زیبایی

چه کسانی باید به بهترین دندانپزشک زیبایی برای اصلاح ظاهر دندان خود مراجعه کنند؟ دندانپزشکی زیبایی یکی از بهترین گزینه های پیش رو افرادی با مشکلات زیر است:

  • دندان های شکسته یا ترک خورده
  • شکاف ها یا فاصله بین دندان ها
  • تغییر رنگ و لک شدن دندان
  • بدشکل شدن دندان ها
  • نامرتبی دندان ها

کار دکتر دندانپزشک زیبایی چیست؟

قرار دادن روکش‌های لمینت، کامپوزیت و سفید کردن دندان‌ها می‌تواند تفاوت زیادی در ظاهر فرد ایجاد کند. فعالیت هایی که یک دکتر دندانپزشک زیبایی انجام می دهد به شرح زیر هستند:

انواع خدمات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

هدف دندانپزشک زیبایی ایجاد لبخندی طبیعی، متقارن و زیباتر است. انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید برای سلامت و زیبایی دندان خود بگیرید. شما برای رسیدن به بهترین طرح لبخند باید به کار دندانپزشک خود اعتماد داشته باشید تا با خیال راحت دندان های خود را به او بسپارید.

مزایای دندانپزشکی زیبایی چیست؟

خدمات دندانپزشکی زیبایی می تواند:

  • لبخند فرد را زیباتر کند.
  • دندان های کدر و لکه دار را روشن کند.
  • شکل دندان های را بهبود ببخشد.
  • تراشه ها و ترک ها را حذف کند.
  • تعادل و تقارن را به لبخند فرد اضافه کند.
  • اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد.

معایب دندانپزشکی زیبایی چیست؟

هزینه های دندانپزشکی زیبایی توسط بیمه پوشش داده نمی شود. این به این دلیل است که شرکت های بیمه، کارهای زیبایی را از نظر سلامت ضروری نمی دانند. همچنین بیمار برای حفظ لبخند خود به بهترین دندانپزشک زیبایی متعهد نیاز دارد. برخی روش ها مانند لمینت دندان غیر قابل برگشت هستند و هر چند سال یکبار نیاز به تعویض دارند. بنابراین دندانپزشک زیبایی باید قبل از انجام کار تمامی این موارد را به بیمار بگوید تا او با دید بازتری تصمیم بگیرد.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به طور کامل درباره اهمیت انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، کارهایی که دندانپزشک زیبایی انجام می دهد، مزایا و معایب دندانپزشکی زیبایی صحبت کنیم. اگر سوالی دارید که در این مقاله پاسخ آن را پیدا نکردید می توانید از طریق کادر دیدگاه زیر آن را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر تجربه ای در این زمینه و انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی دارید می توانید آن را با ما و سایر خوانندگان عزیز مطرح کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *